
SZKOŁA
- AKTUALNOŚCI
- BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ (BIP)
- GALERIA
- GRONO PEDAGOGICZNE
- HISTORIA SZKOŁY
- MELCHIOR THE TIMES
- MELO W NECIE
- PATRON
- POLSKO-LITEWSKA WYMIANA MŁODZIEŻY
- PROJEKTY UNIJNE
- PRZYDATNE LINKI
- PSYCHOLOG I PEDAGOG
- REGULAMINY BEZPIECZEŃSTWA
- RODO
- SEKRETARIAT
DLA UCZNIÓW
- BIBLIOTEKA
- HDK-PCK
- INFORMACJE
- PODRĘCZNIKI 2020/2021
- Podręczniki do klas pierwszych
- Podręczniki do klas drugich (po podstawówce)
- Podręczniki do klas drugich (po gimnazjum)
- Podręczniki do klas pozostałych
- PROCEDURY POSTĘPOWANIA - COVID-19
- Rozpoczęcie roku szkolnego 2020/2021
- Zasady postępowania dla ucznia
- Procedura komunikacji z rodzicami uczniów ZS nr 1
- Procedura przestrzegania zasad ochrony w pracowni informatycznej i pracowniach zawodowych
- Procedura przestrzegana zasad ochrony w czasie zajęć rewalidacyjnych
- Procedura postępowania w razie stwierdzenia zagrożenia zarażenia wirusem Covid-19
- Procedura postępowania w razie stwierdzenia zagrożenia zarażenia wirusem Covid-19 u nauczyciela
- PSYCHOLOG I PEDAGOG
- WNIOSKI O STYPENDIA
- ZAJĘCIA POZALEKCYJNE
- OFERTA NA PRAKTYKI ZAWODOWE
- EGZAMINY POTWIERDZAJĄCE KWALIFIKACJE ZAWODOWE STYCZEŃ -LUTY 2021
DLA KANDYDATÓW
DLA RODZICÓW
- DZIENNIK ELEKTRONICZNY
- INFORMACJE
- Kalendarz roku szkolnego
- Klauzula informacyjna (RODO)
- List do rodziców i uczniów (egzamin maturalny)
- PROCEDURY POSTĘPOWANIA - COVID-19
- Rozpoczęcie roku szkolnego 2020/2021
- Zasady postępowania dla ucznia
- Procedura komunikacji z rodzicami uczniów ZS nr 1
- Procedura przestrzegania zasad ochrony w pracowni informatycznej i pracowniach zawodowych
- Procedura przestrzegana zasad ochrony w czasie zajęć rewalidacyjnych
- Procedura postępowania w razie stwierdzenia zagrożenia zarażenia wirusem Covid-19
- Procedura postępowania w razie stwierdzenia zagrożenia zarażenia wirusem Covid-19 u nauczyciela
- PSYCHOLOG I PEDAGOG

15 października 2016r. grupa uczniów z klasy 2TM uczestniczyła w wykładzie prof. dr hab. Tadeusza Stacewicza „ Zastosowanie laserów w medycynie i badaniach środowiska”. Pan Profesor swój wykład rozpoczął od przedstawienia rysu historycznego źródeł światła, pierwszych laserów, a zakończył na zastosowaniu ich w medycynie i badaniach z wykorzystaniem LIDARu- urządzenia działającego na podobnej zasadzie jak radar, ale wykorzystującego światło zamiast mikrofal. W czasie wykładu przedstawione zostały ostatnie wyniki badań naukowców zmierzające do wykrywania z pomocą laserów wielu chorób we wczesnym stadium, poprzez badanie powietrza wydychanego z płuc. Pokazane zostały także metody, które wykorzystując lasery, pozwalają wykryć na odległość groźne (choć niewidzialne) zanieczyszczenia atmosfery np. wykrywanie chmur aerozolu, monitorowanie chmur aerozolu nad miastem. Wykład był ilustrowany licznymi pokazami a my byliśmy pod wrażeniem tych osiągnięć naukowych.
Beata Dąbrowska