
SZKOŁA
- AKTUALNOŚCI
- BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ (BIP)
- GALERIA
- GRONO PEDAGOGICZNE
- HISTORIA SZKOŁY
- MELCHIOR THE TIMES
- MELO W NECIE
- PATRON
- POLSKO-LITEWSKA WYMIANA MŁODZIEŻY
- PROJEKTY UNIJNE
- PRZYDATNE LINKI
- PSYCHOLOG I PEDAGOG
- REGULAMINY BEZPIECZEŃSTWA
- RODO
- SEKRETARIAT
DLA UCZNIÓW
- BIBLIOTEKA
- HDK-PCK
- INFORMACJE
- PLAN LEKCJI I WZO
- PODRĘCZNIKI 2020/2021
- Podręczniki do klas pierwszych
- Podręczniki do klas drugich (po podstawówce)
- Podręczniki do klas drugich (po gimnazjum)
- Podręczniki do klas pozostałych
- PROCEDURY POSTĘPOWANIA - COVID-19
- Rozpoczęcie roku szkolnego 2020/2021
- Zasady postępowania dla ucznia
- Procedura komunikacji z rodzicami uczniów ZS nr 1
- Procedura przestrzegania zasad ochrony w pracowni informatycznej i pracowniach zawodowych
- Procedura przestrzegana zasad ochrony w czasie zajęć rewalidacyjnych
- Procedura postępowania w razie stwierdzenia zagrożenia zarażenia wirusem Covid-19
- Procedura postępowania w razie stwierdzenia zagrożenia zarażenia wirusem Covid-19 u nauczyciela
- PSYCHOLOG I PEDAGOG
- WNIOSKI O STYPENDIA
- ZAJĘCIA POZALEKCYJNE
- OFERTA NA PRAKTYKI ZAWODOWE
- EGZAMINY POTWIERDZAJĄCE KWALIFIKACJE ZAWODOWE STYCZEŃ -LUTY 2021
DLA KANDYDATÓW
DLA RODZICÓW
- DZIENNIK ELEKTRONICZNY
- INFORMACJE
- Kalendarz roku szkolnego
- Klauzula informacyjna (RODO)
- List do rodziców i uczniów (egzamin maturalny)
- PROCEDURY POSTĘPOWANIA - COVID-19
- Rozpoczęcie roku szkolnego 2020/2021
- Zasady postępowania dla ucznia
- Procedura komunikacji z rodzicami uczniów ZS nr 1
- Procedura przestrzegania zasad ochrony w pracowni informatycznej i pracowniach zawodowych
- Procedura przestrzegana zasad ochrony w czasie zajęć rewalidacyjnych
- Procedura postępowania w razie stwierdzenia zagrożenia zarażenia wirusem Covid-19
- Procedura postępowania w razie stwierdzenia zagrożenia zarażenia wirusem Covid-19 u nauczyciela
- PSYCHOLOG I PEDAGOG

W dynastii, której nie było,
Wiele tajemnic się skryło.
Lew Lechistanu, wódz sławny,
Na polu walki był wprawny.
W Marysieńce zakochany,
Przez żołnierzy miłowany,
Na tronie z wyboru zasiadł ,
Dla syna tronu nie posiadł.
Z ową wizytą do pałacu wilanowskiego wybrały się klasy 3 TM i 3 TL wraz z wychowawczyniami i opiekunem. Chociaż przedmiotem lekcji muzealnej, przeprowadzonej z pomocą kart edukacyjnych, nie było życie pary małżeńskiej - Jana i Marysieńki, to młodzież miała okazję zdobyć wiele cennych informacji na temat ich relacji rodzinnych oraz sekretów wielkiej miłości. Tematem przewodnim oprowadzania po pałacu był "Wilanów perłą baroku". Uczniowie dowiedzieli się czym jest barok, co w nim wyjątkowego i przełomowego oraz jakie cechy posiadają dzieła sztuki, aby móc je nazwać barokowymi. Przechadzając się komnatami króla i królowej, odwiedzając bibliotekę królewską, salę balową, sypialnie królewskie a także oglądając przedmioty do pracy i odpoczynku uczniowie mogli "dotknąć" stylu barokowego.
Iwona Semeniuk i Joanna Florczak