
SZKOŁA
- AKTUALNOŚCI
- BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ (BIP)
- GALERIA
- GRONO PEDAGOGICZNE
- HISTORIA SZKOŁY
- MELCHIOR THE TIMES
- MELO W NECIE
- PATRON
- POLSKO-LITEWSKA WYMIANA MŁODZIEŻY
- PROJEKTY UNIJNE
- PRZYDATNE LINKI
- PSYCHOLOG I PEDAGOG
- REGULAMINY BEZPIECZEŃSTWA
- RODO
- SEKRETARIAT
DLA UCZNIÓW
- BIBLIOTEKA
- HDK-PCK
- INFORMACJE
- PODRĘCZNIKI 2020/2021
- Podręczniki do klas pierwszych
- Podręczniki do klas drugich (po podstawówce)
- Podręczniki do klas drugich (po gimnazjum)
- Podręczniki do klas pozostałych
- PROCEDURY POSTĘPOWANIA - COVID-19
- Rozpoczęcie roku szkolnego 2020/2021
- Zasady postępowania dla ucznia
- Procedura komunikacji z rodzicami uczniów ZS nr 1
- Procedura przestrzegania zasad ochrony w pracowni informatycznej i pracowniach zawodowych
- Procedura przestrzegana zasad ochrony w czasie zajęć rewalidacyjnych
- Procedura postępowania w razie stwierdzenia zagrożenia zarażenia wirusem Covid-19
- Procedura postępowania w razie stwierdzenia zagrożenia zarażenia wirusem Covid-19 u nauczyciela
- PSYCHOLOG I PEDAGOG
- WNIOSKI O STYPENDIA
- ZAJĘCIA POZALEKCYJNE
- OFERTA NA PRAKTYKI ZAWODOWE
- EGZAMINY POTWIERDZAJĄCE KWALIFIKACJE ZAWODOWE STYCZEŃ -LUTY 2021
DLA KANDYDATÓW
DLA RODZICÓW
- DZIENNIK ELEKTRONICZNY
- INFORMACJE
- Kalendarz roku szkolnego
- Klauzula informacyjna (RODO)
- List do rodziców i uczniów (egzamin maturalny)
- PROCEDURY POSTĘPOWANIA - COVID-19
- Rozpoczęcie roku szkolnego 2020/2021
- Zasady postępowania dla ucznia
- Procedura komunikacji z rodzicami uczniów ZS nr 1
- Procedura przestrzegania zasad ochrony w pracowni informatycznej i pracowniach zawodowych
- Procedura przestrzegana zasad ochrony w czasie zajęć rewalidacyjnych
- Procedura postępowania w razie stwierdzenia zagrożenia zarażenia wirusem Covid-19
- Procedura postępowania w razie stwierdzenia zagrożenia zarażenia wirusem Covid-19 u nauczyciela
- PSYCHOLOG I PEDAGOG

W poniedziałek 7 października 2019r. na lekcji fizyki w klasie 3TŻM uczeń Damian Trusiński poprowadził zajęcia na temat badania drgań struny gitary elektrycznej. Z wielką pasją i zaangażowaniem wprowadził nas w zagadnienia rozchodzenia się fal dźwiękowych oraz cech dźwięków wydawanych przez różne instrumenty muzyczne.
Wykorzystując aplikacje w telefonie komórkowym obserwowaliśmy na ekranie sinusoidalną postać sygnału z kamertonu oraz dźwięki wydawane przez gitarę elektryczną podłączoną do wzmacniacza. Uczniowie mogli także zmierzyć częstotliwość podstawowego tonu wydawanego przez kamerton oraz zbadać zależność częstotliwości dźwięku struny od jej długości wykorzystując spektrometr w telefonie komórkowym.
Ciekawa lekcja dla uczniów i nowe doświadczenie dla mnie.
Beata Dąbrowska