
SZKOŁA
- AKTUALNOŚCI
- BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ (BIP)
- GALERIA
- GRONO PEDAGOGICZNE
- HISTORIA SZKOŁY
- MELCHIOR THE TIMES
- MELO W NECIE
- PATRON
- POLSKO-LITEWSKA WYMIANA MŁODZIEŻY
- PROJEKTY UNIJNE
- PRZYDATNE LINKI
- PSYCHOLOG I PEDAGOG
- REGULAMINY BEZPIECZEŃSTWA
- RODO
- SEKRETARIAT
DLA UCZNIÓW
- BIBLIOTEKA
- HDK-PCK
- INFORMACJE
- PODRĘCZNIKI 2020/2021
- Podręczniki do klas pierwszych
- Podręczniki do klas drugich (po podstawówce)
- Podręczniki do klas drugich (po gimnazjum)
- Podręczniki do klas pozostałych
- PROCEDURY POSTĘPOWANIA - COVID-19
- Rozpoczęcie roku szkolnego 2020/2021
- Zasady postępowania dla ucznia
- Procedura komunikacji z rodzicami uczniów ZS nr 1
- Procedura przestrzegania zasad ochrony w pracowni informatycznej i pracowniach zawodowych
- Procedura przestrzegana zasad ochrony w czasie zajęć rewalidacyjnych
- Procedura postępowania w razie stwierdzenia zagrożenia zarażenia wirusem Covid-19
- Procedura postępowania w razie stwierdzenia zagrożenia zarażenia wirusem Covid-19 u nauczyciela
- PSYCHOLOG I PEDAGOG
- WNIOSKI O STYPENDIA
- ZAJĘCIA POZALEKCYJNE
- OFERTA NA PRAKTYKI ZAWODOWE
- EGZAMINY POTWIERDZAJĄCE KWALIFIKACJE ZAWODOWE STYCZEŃ -LUTY 2021
DLA KANDYDATÓW
DLA RODZICÓW
- DZIENNIK ELEKTRONICZNY
- INFORMACJE
- Kalendarz roku szkolnego
- Klauzula informacyjna (RODO)
- List do rodziców i uczniów (egzamin maturalny)
- PROCEDURY POSTĘPOWANIA - COVID-19
- Rozpoczęcie roku szkolnego 2020/2021
- Zasady postępowania dla ucznia
- Procedura komunikacji z rodzicami uczniów ZS nr 1
- Procedura przestrzegania zasad ochrony w pracowni informatycznej i pracowniach zawodowych
- Procedura przestrzegana zasad ochrony w czasie zajęć rewalidacyjnych
- Procedura postępowania w razie stwierdzenia zagrożenia zarażenia wirusem Covid-19
- Procedura postępowania w razie stwierdzenia zagrożenia zarażenia wirusem Covid-19 u nauczyciela
- PSYCHOLOG I PEDAGOG

Przez kilka godzin mogliśmy poznawać miejsce, w którym narodził się Reksio, Bolek i Lolek czy Profesor Baltazar Gąbka. A wszystko to dzieki warsztatom medialnym w SFR. Byliśmy świadkami prezentacji procesu produkcji filmu animowanego w miejscu, w którym te filmy naprawdę powstają. Dzięki pobytowi w Studio poznaliśmy kolejne etapy tworzenia filmu animowanego, poszerzyliśmy swoją wiedzę na temat takich pojęć jak scenariusz filmowy, scenopis, animacja, fazowanie, filmowanie, efekty specjalne i dźwiękowe. Obcowaliśmy z prawdziwymi dekoracjami, rekwizytami, projektami postaci i rysunkami animacyjnymi. Pracownicy wprowadzili nas w tajniki swojej pracy, udostępnili sprzęty i pomieszczenia, do których inni zwiedzajacy nie mają wstepu. To było dopiero przeżycie, podziwiać stare sprzęty, na których kilkadziesiąt lat temu powstawały pierwsze filmy rysunkowe, dotykać archaicznego już stołu montażowego, kamer, szpul z kilometrami starych taśm. Oj, warto było! Przecież Bolek i Lolek zawsze pozostaną nieśmiertelni, tak dla pokolenia naszych rodziców, nas, jak i naszych dzieci.
Katarzyna Wójcik