
SZKOŁA
- AKTUALNOŚCI
- BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ (BIP)
- GALERIA
- GRONO PEDAGOGICZNE
- HISTORIA SZKOŁY
- MELCHIOR THE TIMES
- MELO W NECIE
- PATRON
- POLSKO-LITEWSKA WYMIANA MŁODZIEŻY
- PROJEKTY UNIJNE
- PRZYDATNE LINKI
- PSYCHOLOG I PEDAGOG
- REGULAMINY BEZPIECZEŃSTWA
- RODO
- SEKRETARIAT
DLA UCZNIÓW
- BIBLIOTEKA
- HDK-PCK
- INFORMACJE
- PLAN LEKCJI I WZO
- PODRĘCZNIKI 2020/2021
- Podręczniki do klas pierwszych
- Podręczniki do klas drugich (po podstawówce)
- Podręczniki do klas drugich (po gimnazjum)
- Podręczniki do klas pozostałych
- PROCEDURY POSTĘPOWANIA - COVID-19
- Rozpoczęcie roku szkolnego 2020/2021
- Zasady postępowania dla ucznia
- Procedura komunikacji z rodzicami uczniów ZS nr 1
- Procedura przestrzegania zasad ochrony w pracowni informatycznej i pracowniach zawodowych
- Procedura przestrzegana zasad ochrony w czasie zajęć rewalidacyjnych
- Procedura postępowania w razie stwierdzenia zagrożenia zarażenia wirusem Covid-19
- Procedura postępowania w razie stwierdzenia zagrożenia zarażenia wirusem Covid-19 u nauczyciela
- PSYCHOLOG I PEDAGOG
- WNIOSKI O STYPENDIA
- ZAJĘCIA POZALEKCYJNE
DLA KANDYDATÓW
DLA RODZICÓW
- DZIENNIK ELEKTRONICZNY
- INFORMACJE
- Kalendarz roku szkolnego
- Klauzula informacyjna (RODO)
- List do rodziców i uczniów (egzamin maturalny)
- PROCEDURY POSTĘPOWANIA - COVID-19
- Rozpoczęcie roku szkolnego 2020/2021
- Zasady postępowania dla ucznia
- Procedura komunikacji z rodzicami uczniów ZS nr 1
- Procedura przestrzegania zasad ochrony w pracowni informatycznej i pracowniach zawodowych
- Procedura przestrzegana zasad ochrony w czasie zajęć rewalidacyjnych
- Procedura postępowania w razie stwierdzenia zagrożenia zarażenia wirusem Covid-19
- Procedura postępowania w razie stwierdzenia zagrożenia zarażenia wirusem Covid-19 u nauczyciela
- PSYCHOLOG I PEDAGOG

Przeżyliśmy cudowną podróż w czasy naszych przodków podczas wizyty w Chlebowej Chacie w Górkach Małych u podnóża Beskidu Śląskiego. To tutaj kultywuje się tradycyjny wypiek chleba, produkcję miodu i masła. Dobrez było przypomnieć sobie podstawowe zboża i ich zastosowanie. Posiedzieć w maszynach wykorzystywanych dawniej przy uprawie i obróbce ziarna. Wymłócić zboże cepem, ziarno zmielić na żarnach, a mąkę przesiać przez sito, by własnoręcznie wyrobić ciasto w dzieży, uformować z niego placki, wsadzić je do pieca chlebowego i patrzeć, jak w mgnieniu oka wyrastają z niego podpłomyki. Okazuje się, że nic tak nie smakuje jak ciepły podpłomyk posmarowany miodem, bądź smalcem z ziołami czy też prawdziwym masłem z kawą zbożową z mlekiem. Te kilka godzin, które spędziliśmy w Chlebowej Chacie to czas niezapomniany, nie tylko przybliżono nam smaki naszych przodków, ale także przyjrzeliśmy się z bliska sprzętom domowym, wyposażeniu różnych izb. Aż chciało się tam zostać dłużej, a cywilizację zostawić daleko za drzwiami.
Katarzyna Wójcik