
SZKOŁA
- AKTUALNOŚCI
- BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ (BIP)
- GALERIA
- GRONO PEDAGOGICZNE
- HISTORIA SZKOŁY
- MELCHIOR THE TIMES
- MELO W NECIE
- PATRON
- POLSKO-LITEWSKA WYMIANA MŁODZIEŻY
- PROJEKTY UNIJNE
- PRZYDATNE LINKI
- PSYCHOLOG I PEDAGOG
- REGULAMINY BEZPIECZEŃSTWA
- RODO
- SEKRETARIAT
DLA UCZNIÓW
- BIBLIOTEKA
- HDK-PCK
- INFORMACJE
- PLAN LEKCJI I WZO
- PODRĘCZNIKI 2020/2021
- Podręczniki do klas pierwszych
- Podręczniki do klas drugich (po podstawówce)
- Podręczniki do klas drugich (po gimnazjum)
- Podręczniki do klas pozostałych
- PROCEDURY POSTĘPOWANIA - COVID-19
- Rozpoczęcie roku szkolnego 2020/2021
- Zasady postępowania dla ucznia
- Procedura komunikacji z rodzicami uczniów ZS nr 1
- Procedura przestrzegania zasad ochrony w pracowni informatycznej i pracowniach zawodowych
- Procedura przestrzegana zasad ochrony w czasie zajęć rewalidacyjnych
- Procedura postępowania w razie stwierdzenia zagrożenia zarażenia wirusem Covid-19
- Procedura postępowania w razie stwierdzenia zagrożenia zarażenia wirusem Covid-19 u nauczyciela
- PSYCHOLOG I PEDAGOG
- WNIOSKI O STYPENDIA
- ZAJĘCIA POZALEKCYJNE
- OFERTA NA PRAKTYKI ZAWODOWE
- EGZAMINY POTWIERDZAJĄCE KWALIFIKACJE ZAWODOWE STYCZEŃ -LUTY 2021
DLA KANDYDATÓW
DLA RODZICÓW
- DZIENNIK ELEKTRONICZNY
- INFORMACJE
- Kalendarz roku szkolnego
- Klauzula informacyjna (RODO)
- List do rodziców i uczniów (egzamin maturalny)
- PROCEDURY POSTĘPOWANIA - COVID-19
- Rozpoczęcie roku szkolnego 2020/2021
- Zasady postępowania dla ucznia
- Procedura komunikacji z rodzicami uczniów ZS nr 1
- Procedura przestrzegania zasad ochrony w pracowni informatycznej i pracowniach zawodowych
- Procedura przestrzegana zasad ochrony w czasie zajęć rewalidacyjnych
- Procedura postępowania w razie stwierdzenia zagrożenia zarażenia wirusem Covid-19
- Procedura postępowania w razie stwierdzenia zagrożenia zarażenia wirusem Covid-19 u nauczyciela
- PSYCHOLOG I PEDAGOG
AKTUALNOŚCI: ZWYCIĘSTWO W I ETAPIE

Z wielką radością ogłaszamy, że piątka naszych dziennikarzy została doceniona w interdyscyplinarnej Ogólnopolskiej Olimpiadzie Wiedzy o Mediach i przeszła do II etapu konkursu. Jury oceniło nadesłane przez uczniów eseje pod względem poprawności merytorycznej, ich oryginalności, pomysłowości ujęcia tematu oraz umiejętności wyrażania własnej oceny zagadnienia poruszanego w temacie pracy. Tematyka dotyczyła współczesnych mediów. Gratulujemy!!! Życzymy powodzenia w kolejnych etapach. Gra jest warta świeczki - indeks na uczelnie wyższe, na wydział dziennikarstwa, czeka!
Katarzyna Wójcik