Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

WYNIKI REKRUTACJI DO PROJEKTU ERASMUS+ W sektorze „Kształcenie i szkolenia zawodowe”, do projektu nr 2025-1-PL01-KA121-VET000310902

WYNIKI REKRUTACJI DO PROJEKTU ERASMUS+ W sektorze „Kształcenie i szkolenia zawodowe”,  do projektu nr 2025-1-PL01-KA121-VET000310902

Z radością informujemy, że dn. 21 listopada 2025 r. zostały ogłoszone wyniki tegorocznej rekrutacji do projektu Erasmus+. W procesie naboru udział wzięło 78 uczniów klas trzecich i czwartych technikum. Do udziału w projekcie zakwalifikowało się 42 uczniów (lista zakwalifikowanych i lista rezerwowa w załączniku). Kolejność uczniów na listach została podana alfabetycznie.


Jest to najliczniejsza rekrutacja w historii realizacji projektu w naszej szkole.


Liczba zgłoszeń według kierunków:

  • 29 uczniów z kierunku logistycznego (z czego zakwalifikowało się 13 uczniów)
  • 19 uczniów z kierunku mechatronicznego (z czego zakwalifikowało się 10 uczniów)
  • 16 uczniów z kierunku ekonomicznego (z czego zakwalifikowało się 10 uczniów)
  • 14 uczniów z kierunku technologii żywności (z czego zakwalifikowało się 9 uczniów)


Wszystkim uczestnikom serdecznie gratulujemy zakwalifikowania się oraz życzymy powodzenia w przygotowaniach do wyjazdu!

 

Emilia Kierzkowska
Szkolny koordynator projektu Erasmus+

 

Projekt nr 2025-1-PL01-KA121-VET000310902 współfinansowany przez Unię Europejską

 

Załączniki:

  • Lista osób zakwalifikowanych wraz z listą rezerwową
  • Regulamin uczestnictwa
  • Zarządzenie nr 3
Data dodania: 2025-11-24 10:06:05
Data edycji: 2025-11-24 10:17:24
Ilość wyświetleń: 123

Coś się dzieje, ktoś się trudzi,
w Wańkowiczu się nie nudzi

Motto naszej szkoły

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej